تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

جاذبه های گردشگری استانبول

کاخ چراغان استانبول

از مکان های دیدنی ترکیه که مسافران تور استانبول سالانه بسیار از آن بازدید می کنند،کاخ چراغان استانبول واقع در تنگه ی خلیج فارس می باشد.دستور ساخت این کاخ توسط "سلطان عبدالعزیز" توسط معمار ارمنی "سرکیس بایلان" بنا شده است.ساخت بنا 12 سال به طول انجامید که بارها تحت مرمت و بازسازی قرار گرفته است.این کاخ با انجام برخی تعمیرات و بازسازی ها،اکنون تبدیل به یک هتل 5 ستاره ی زیبا شده که در تمام اوقات شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول شهریور 96 می باشند.کاخ چراغان با توجه با تاریخچه ی قدیمی خود توسط سنگ های مرمر،ستون های حجاری شده،مبلمان هایی که در ساخت آن از آب و طلا استفاده شده،فرش های نفیس که در دوره تاریخی عثمانی تزیین شده است.


پارک بتانیک استانبول

از مکان های تفریحی و دیدنی استانبول پارک بتانیک که با تنوع پرندگان و گیاهان گوناگون از اقصی نقاط جهان،در فاصله 38 کیلومتری از استانبول تاسیس شده است.این پارک به دور از فضای شهری و ساختمان های بلند با فضای آرام و دلنشین خود،از جاذبه های توریستی مسافران تور استانبول پاییز 96 محسوب می شود.پارک پر از دریاچه های متنوعی است که فضای پارک را دوچندان زیبا کرده است.


مسجد سلیمانیه استانبول

از جمله مکان های تاریخی و توریستی ترکیه که مورد توجه گردشگران تور استانبول مهر 96 است ،مسجد سلیمانیه استانبول که در فاصله سال های 1550 تا 1557 ساخته شده است.شیوه ی معماری این مسجد،به سبک بیزانسی و اسلامی و توسط 3523 کارگر ساخته شده است.ساختمان های جانبی مسجد شامل کتابخانه،مدرسه،حمام،مطبخ خانه،کاروانسرا و بیمارستان بوده است.در زیرزمین مسجد کانالهای آبی تعبیه شده که امکان دسترسی به مخزن های آب برای مسجد و ساختمان های دیگر مسجد فراهم میشده است.فضای مسجد به علت نبود انرژی برق،بوسیله ی 257 شمع  بزرگ روشن می شد.از دیگر عجایب مسجد سلیمانیه،داشتن اتاقی بنام اتاق دود که در آن مرکب مرغوبی توسط سیستم تهویه هوای مرطوب و تقطیر و بخار شدن دود درست میشده است.آثار و نوشته هایی تزیین شده در این مسجد توسط همین مرکب ترسیم شده است.

 


کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول در محل تنگه ی بسفر و خلیج شاخ طلایی و دریای مرمره قرار گرفته است.این کاخ در سال 1453 توسط سلطان محمد فاتح ساخته شده است.در 400 سال پیش این کاخ محل زندگی سلاطین و پادشاهان عثمانی بوده است.این بنا 4 دروازه به سمت خشکی و سه دروازه روبه دریا دارد.در سمت راست کاخ درختان سرو و مطبخ های کاخ جای گرفته که امروزه به عنوان نمایشگاهی از ظروف چینی و نقره مربوط به دوره عثمانی مورد استفاده قرار می کیرد.در سمت چپ کاخ،حرمسرای پادشاهان قرار دارد.سومین بخش کاخ توپکاپی استانبول شامل: کتابخانه احمد سوم،سالن اجتماعات،نمایشگاهی از لوازم شخصی،جواهرات  پادشاهان و خانواده های سلطنتی و مجموعه ای از دست نوشته های قدیمی پادشاهان می باشد. در سال 1924 مصطفی کمال آتاتورک دستور باز شدن کاخ را به روی گردشگران تور استانبول آبان 96 باز کرد و تبدیل به موزه عمومی شد.

 

دیدنی های استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

از جمله آثار باستانی و تاریخی ترکیه میتوان به کاخ ییلدیز استانبول اشاره کرد.این کاخ سلطنتی در منطقه بشیکتاش در بلوار بارباروس واقع شده که در دوران عثمانی در سال 1880 میلادی به مدت 33 سال محل اقامت و سلطنت سلطان عبدالحمید دوم بوده است.این کاخ در میان پارک زیبایی بنا شده که همواره بخشی از کاخ که به یک موزه تبدیل شده مورد استقبال و بازدید گردشگران تور استانبول شهریور 96 قرار می گیرد.سقف کاخ با حکاکی های سنگی بنا شده و گنبد آن بر چهار ستون عظیم آهنی ساخته شده و دارای 16 پنجره می باشد.این کاخ همه روزه به جز روزهای سه شنبه جهت بازدید عموم  باز می باشد.

کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

 


قلعه روملی حصار استانبول

قلعه رومی حصار در منطقه "ساری یر" استانبول بر تپه ای در بخش اروپایی تنگه بسفر واقع شده است.درون دیوارهای قلعه زمین هایی پارک مانند و مناره ای متعلق به یک مسجد مخروبه قرار گرفته اند.گردشگران تور استانبول پاییز 96 برای دسترسی به برج ها و چشم اندازهای قلعه از طریق پله هایی با شیب تند گذر کنند.دستور ساخت این قلعه تاریخی در بین سال های 1451 و 1452 توسط سلطان محمد دوم داده شده است.این قلعه شامل یک برج کوچک،سه برج اصلی و 13 برج نگهبانی کوچک که متصل کننده ی برج های اصلی هستند.این قلعه به منظور کنترل تنگه بسفر ساخته شده تا از هرگونه حمله از سمت دریای سیاه برای رسیدن به قسطنطنیه جلوگیری شود.بعد از فتح قسطنطنیه،قلعه برای مدتی به محل پرداخت عوارض برای تنگه بسفر تبدیل شد و سپس از آن به عنوان پادگان نظامی،زندان و در آخر تئاتر فضای باز،مورد استفاده قرار گرفته است.

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول


موزه‌ سدبرک حانیم استانبول

موزه های یک کشور،گویای تمدن و فرهنگ مردم آن کشور به شمار می رود.موزه سدبرک حانیم استانبول از بهترین و مهم ترین جاذبه توریستی استانبول محسوب می شود که مجموعه ی پرارزشی از البسه و عتیقه های دوره عثمانی با قدمت بیش از 8 هزار سال در این موزه برای گردشگران تور استانبول مهر 96 به نمایش گذاشته شده است.

موزه‌ سدبرک حانیم استانبول

موزه‌ سدبرک حانیم استانبول

موزه‌ سدبرک حانیم استانبول


کاخ دلمه باغچه استانبول

از بزرگترین کاخ های ترکیه که به دستور سلطان عبدالمجید یکم پادشاه عثمانی ساخته شده،کاخ دلمه باغچه استانبول است.در طراحی این کاخ باشکوه استانبول از عناصر سبک باروک،روکوکو و سبک نئوکلاسیک با طراحی خیره کننده با استفاده از چلچراغ های بلوری،ظروف چینی،تابلوهای نقاشی تزیین شده است.درون کاخ شامل 3 بخش حرمسرا،اداری و سالن مرتبط بین آنهاست.در ساخت این بنا از 14 تن ورق طلا بکار گرفته شده است.گردشگران تور استانبول آبان 96 می توانند همه روزه به استثناء روزهای 2 شنبه و پنج شنبه دیدن کنند.

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول


پارک آبی مارینه استانبول

از مکان های دیدنی و گردشگری ترکیه،پارک آبی مارینه استانبول واقع در منطقه بیوک چکمه می باشد.این پارک آبی شامل استخرهای متعدد بزرگ و سرسره های هیجان انگیز که از مرکز شهر تنها 1 ساعت فاصله دارد.مسافران تور استانبول می توانند به همراه فرزندان و خانواده خود یک روز کامل هیجان انگیز را سپری کنند.این پارک آبی مجهز به استخر کودکان به همراه سرو غذاهای لذیذ می باشد.گردشگران تور استانبول آذر 96 می توانند از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر داخل محوطه باشند و از امکانات بی نظیر پارک آبی مارینه بهره ببرند. 

 

معرفی هتل های کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل 2 ستاره اسپادانا کیش که یکی از هتل های خوب کیش است که در پلاژ بانوان کیش قرار گرفته است. فاصله هتل اسپادانا کیش تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز خرید 5 دقیقه می شود. این هتل دارای 79 اتاق می باشد که به صورت اتاق های آپارتمانی و سوئیت های ساحلی هستند. از امکانات هتل اسپادانا کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، گشت سیاحتی جزیره، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی رایگان، صندوق امانات و پارکینگ اشاره کرد. بلیط کیش نوروز 97


هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش که در سال 1383 احداث گردید. این هتل نزدیک بازارهای پردیس 1و2 قرار دارد. هتل سان رایز دارای 4 طبقه با 49 اتاق و سوئیت و 160 تخت می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش شامل رستوران، کافی شاپ، کافه سنتی، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، لاندری، فضای سبز، نمازخانه، تاکسی سرویس، خودپرداز و آسانسور می باشد. بلیط کیش پاییز 96

 


هتل ریان قائم کیش

هتل 3 ستاره ریان قائم کیش در مرکز کیش واقع شده،دارای 2 ساختمان قدیمی و نوساز می باشد که از نظر موقعیت مکانی نزدیک به دریا و مجتمع های تجاری است. هتل ریان قائم کیش دارای 80 اتاق می باشد. از آنجا که این هتل نزدیک مراکز خربد و روبروی بازار زیتون قرار دارد مورد استقبال مسافران تور کیش شده است.

امکانات هتل ریان قائم کیش شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، اینترنت در لابی و پارکینگ می شود. بلیط کیش مهر 96

آدرس : کیش، میدان ساحل، روبروی بازار زیتون


هتل دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیها در جزیره زیبای کیش در کنار بازار مرجان واقع شده است. کلیه واحد های این هتل به صورت ویلایی و مشابه می باشند و فقط در تعداد تخت ها تفاوت دارند. واحد های هتل بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل 3 ستاره در آن موجود است. علاوه بر این هتل دیدنیها در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد و فاصله کمی تا اماکن گردشگری شهر کیش دارد. فاصله هتل دیدنیها تا فرودگاه 11دقیقه با ماشین می شود. بلیط کیش آبان 96

امکانات هتل دیدنیها کیش شامل رستوران، کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ اختصاصی هتل، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاه، ماهواره، نمازخانه و تاکسی سرویس می باشد.

آدرس : جزیره کیش، پشت بازارمرجان، جنب برج دوقلو، هتل دیدنیها کیش


هتل سیمرغ کیش

هتل 3 ستاره ساحلی سیمرغ با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب پذیرای میهمانان تور کیش می باشد. این هتل دارای 80 اتاق با 320 تخت می باشد. فاصله هتل سیمرغ تا فرودگاه 13 دقیقه با ماشین می شود. امکانات هتل سیمرغ کیش شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، فضای سبز، لابی، اینترنت، لاندری، سیستم تهویه مطبوع و مینی بار غیر رایگان می باشد.

آدرس : کیش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان، هتل سیمرغ کیش بلیط کیش آذر 96

 

بهترین هتل های کیش

هتل عالی قاپو کیش

هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش در زمینی به مساحت 3428 متر مربع احداث گردید. هتل عالی قاپو تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای 28 اتاق با امکانات لازم می باشد. خدمات رفاهی هتل عالی قاپو کیش برای گردشگران تور کیش شامل سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن و سیستم اعلام حریق هستند. فاصله مرکز خرید تا هتل عالی قاپو 5 دقیقه می شود.

آدرس : کیش، انتهای بلوار دریا، هتل عالی قاپو کیش بلیط کیش نوروز 97


هتل گلدیس کیش

هتل دو ستاره گلدیس کیش از قدیمی ترین هتل های جزیره کیش می باشد. این هتل در سال 1369 در زمینی به مساحت 6500 مترمربع احداث گردید و سپس در سال 1379 بازسازی شد. فاصله هتل گلدیس کیش تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز شهر 5 دقیقه می شود.

امکانات هتل گلدیس کیش شامل رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی و نمازخانه می شود. بلیط کیش شهریور 96

آدرس : کیش، بلوار ایران، جنب پمپ بنزین، هتل گلدیس کیش


هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش از هتل های 2 ستاره کیش است که در سال 1376 تاسیس گردید. تعداد اتاق های این هتل 76 اتاق می باشد. فاصله هتل آبادگران کیش تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. هتل آبادگران جزوء هتل های ساحلی جزیره کیش است که امکان دوچرخه سواری در کنار دریا و همچنین سرو غذا در رستوران میرمهنا را برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است. امکانات هتل آبادگران کیش شامل رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ و تاکسی سرویس هستند.

آدرس : کیش، خیابان پروین اعتصامی، جنب رستوران میرمهنا، هتل آبادگران بلیط کیش پاییز 96


هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش جزو هتل های 2 ستاره خوب جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 6400 متر مربع و در پشت بازار ونوس واقع شده است. فاصله هتل ونوس کیش تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. بلیط کیش مهر 96

امکانات هتل ونوس کیش شامل رستوران، کافی شاپ، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، گشت سیاحتی، ماهواره، خشکشویی، صندوق امانات، مینی بار و ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد.


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش از جمله هتل های 2 ستاره جزیره کیش است که به مراکز تجاری و خرید نزدیک می باشد. ساخنمان هتل دارای طراحی به سبک اسپانیایی می باشد و دارای 3 طبقه با 64 اتاق است. فاصله هتل پانیذ تا فرودگاه 3 کیلومتر است و تا مرکز شهر 10 دقیقه می شود. امکانات هتل پانیذ کیش شامل رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، مینی بار، صندوق امانات، خشکشویی، ماهواره، ترانسفر فرودگاهی رایگان و پارکینگ می باشد. بلیط کیش آذر 96

آدرس : کیش، بلواررودکی، جنب هتل آرام

 

هتل های خوب کیش

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که بصورت هتل آپارتمان می باشد و بعد از بازار مرجان واقع شده است. فاصله هتل شباویز تا فرودگاه 11 کیلومتر می شود. این هتل در مجموع دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب و امکاناتی رفاهی همچون لابی، لاندری، پارکینگ، رم سرویس، کافی شاپ،تلویزیون با گیرنده ماهواره، صندوق امانات، نماز خانه، سیستم اعلام حریق و تاکسی سرویس در داخل هتل می باشد. اگر به دنبال هتل با قیمت مناسب می باشید هتل شباویز می تواند انتخاب مناسبی برای مسافران تور کیش باشد. بلیط کیش نوروز 97

 

 


هتل دریا کیش

هتل دریا از هتل های 2 ستاره جزیره کیش است که از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز جزیره کیش واقع شده است و از نظر دسترسی به مراکز تفریحی و بازارها بسیار مناسب می باشد. این هتل در مقابل کارتینگ اتومبیلرانى قرار دارد و آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل دریا تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز شهر 5 دقیقه می شود.

امکانات هتل دریا کیش شامل رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، فضای سبز، لابی، تاکسی سرویس، کافی نت و نمازخانه می باشد. بلیط کیش شهریور 96

آدرس : کیش، میدان امیرکبیر، بلوار هرمز، هتل دریا کیش

 

 


هتل ستاره کیش

یکی از هتل های 2 ستاره خوب کیش هتل ستاره کیش که در نوار ساحلی کیش و جنب هتل داریوش کیش قرار گرفته است. کافی شاپ سرباز این هتل در فضایی دلنشین میزبان مسافران تور کیش می باشد. گردشگران تور کیش که به دنبال ویلا با فضای سرباز را می گردند هتل ستاره کیش گزینه مناسبی می تواند باشد. فاصله هتل ستاره کیش تا فرودگاه 20 دقیقه می شود.

امکانات هتل ستاره کیش شامل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس، لابی، صندوق امانات و فضای سبز هستند. بلیط کیش پاییز 96

آدرس هتل ستاره : کیش، میدان داریوش، جنب هتل داریوش

تلفن هتل ستاره : 07644420410

 


هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش است که دارای 60 واحد سوئیت یک خوابه، سوئیت دو خوابه 50 واحد، سوئیت دو تخته 8 واحد و 18 واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد. فاصله هتل فارابی تا فرودگاه کیش 10 دقیقه و تا مرکز شهر 2 دقیقه می شود. از امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، ماهواره، مینی بار و آرایشگاه اشاره کرد. بلیط کیش مهر 96

آدرس : جزیره کیش، خیابان سنایی، میدان سنایی، هتل فارابی کیش

 


هتل تماشا کیش

هتل 2 ستاره تماشا کیش در مرکز جزیره کیش واقع شده است. موقعیت این هتل از نظر دسترسی به مراکز خرید و ساحل جزیرهکیش بسیار خوب می باشد. هتل تماشا کیش دارای 60 اتاق دو تا پنج تخته می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می شود.

از امکانات هتل تماشا کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، لابی، سالن کنفرانس، پارکینگ، اینترنت در لابی، فضای سبز، لاندری، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سالن ورزشی و نمازخانه اشاره کرد. بلیط کیش آبان 96

آدرس : کیش، میدان امیرکبیر، هتل تماشا کیش بلیط کیش آذر 96