تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

هتل های کیش

هتل ایران کیش

هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به  ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران تور کیش بهمن 94می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان تور کیش زمستان 94 با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

امکانات هتل ایران کیش

سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش

باشگاه هتل ایران کیش

استخر هتل ایران کیش

 

 

هتل آبادگران کیش

 

هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیش می باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقیقه با ماشین میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و حمام می باشد. 

در تور کیش تعطیلات بهمن 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

امکانات هتل آبادگران کیش

 

سالن کنفرانس، لابی، پارک کودکان، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی

 

 

هتل آبادگران کیش

 

 

پذیرش هتل آبادگران کیش

 

 

راهروی هتل آبادگران کیش

جاذبه های کیش

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و مساحت آن 100 هکتار می باشد.در این پارک 21 گونه مختلف پستانداران دریایی همچون شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و دلفین در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب نگهداری و توسط مربیان مختلف تربیت می شوند و گردشگران تور کیش زمستان 94 می توانند از هنرنمایی زیبای این پستانداران دیدن کنند. در این پارک فضای سبز با گونه های گیاهی همگچون اوکالیپتوس، کاکتوس و ... وجود دارد که باعث زیبای بسیار این پارک شده اند.

پارک دلفین کیش

 

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش با مساحت 15 هزار مترمربع در جنوب شرقی جزیره کیش در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کنار پارک دلفین های کیش قرار دارد.این پارک ساحلی زیبا 300 متر طول در امتداد ساحل دارد که مسافران تور کیش 95 می توانند در این محیط آرامش بخش و زیبا به تفریح بپردازند.از امکانات تفریحی این پارک می توان به پارکینگ، سرویس بهداشتی، فضای سبز، زمین بدمینتون، زمین پینگ پنگ، پیست اسکی، ایستگاه دوچرخه، مسیر پیاده روی و ... اشاره کرد.

 

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

جاذبه های دیدنی کوش آداسی

هتل های کوش آداسی


ویلا گاردنیا 12 از خانه های ویلایی کوش آداسی می باشد که یک استخر در وسط باغی زیبا دارد. ویلا دارای سیستم تهویه و وای فای رایگان است و یک حمام شخصی همراه دوش نیز در ویلا موجود می باشد. فاصله ویلا تا مارینا 8 کیلومتر، تا لیدیز بیچ 6/4 کیلومتر و تا فرودگاه ادنان 56/3 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی زمستان 94 می توانند با اقامت در این ویلا لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند. 

آدرس: 9400 Kusadası, Turkey

امکانات ویلا گاردنیا 12 کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، دوچرخه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

 

ویلا گاردنیا 12 کوش آداسی

ویلا گاردنیا 12 کوش آداسی

ویلا گاردنیا 12 کوش آداسی

ویلا گاردنیا 12 کوش آداسی

ویلا گاردنیا 12 کوش آداسی

اتاق ویلا گاردنیا 12 کوش آداسی


هتل 2 ستاره باریس سوییت در چند قدمی ساحل کندینلار واقع شده است. هتل دارای 24 اتاق است که اتاق ها دارای امکاناتتلویزیون، بالکن، وسایل آشپزخانه،سیستم تهویه، کتری الکتریکی، یخجال کوچک،حمام، سشوار و ... هستند. هر روز در این هتل صبحانه بوفه سرو می شود و رستوران در باغ قرار دارد که مسافران تور کوش آداسی اسفند 94 می توانند در حین صرف غذا از زیبایی های باغ لذت ببرند. با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به رستوران ها، کافه ها و متغازه های مختلفی رسید. این هتل می تواند امکان تورهای گردشگری برای جاذبه هایی مثل افسوس و روستای سیرینس را فراهم کند.

آدرس:Salipazari Sitesi Sulun sokak No:12 , 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل باریس سوییت کوش آداسی

 استخر، باغ، تراس، پینگ پونگ، ماساژ، کرایه دوچرخه، تفریحات عصر گاهی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، روزنامه، سیستم ایمنی، سیستم تهویه، آسانسور، پارکینگ رایگان

 

 

 

هتل باریس سوییت کوش آداسی 

هتل باریس سوییت کوش آداسی

استخر هتل باریس سوییت کوش آداسی 

هتل باریس سوییت کوش آداسی

اتاق هتل باریس سوییت کوش آداسی 

هتل باریس سوییت کوش آداسی

رستوران هتل باریس سوییت کوش آداسی

 

جاذبه های دبی


 تاج عرب دبی عمارتی است که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگوبرداری شده ولی این بنا چندین برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافران تور دبی 95 می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

 

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

 


گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنایع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتیک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. یکی از اصلی ترین جاذبه‌های این گالری، حیاط زیبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکیبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنیا احاطه شده است. در تور دبی اسفند 94 از این گالری زیبا دیدن کنید.

 

گالری هنری توتال دبی

گالری هنری توتال دبی