تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و در تور مشهد پاییز 94 حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.

در تور مشهد 94 از این مدرسه دیدن کنید.

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد تعطیلات مهر 94 توصیه می شود.

 

مدرسه پریزاد مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد. تور مشهد مهر 94 این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

در تور مشهد 94 در این هتل اقامت کنید

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و مسافران تور مشهد تعطیلات پاییز 94 صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

 

هتل سی برگ مشهد

ورودی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

لابی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

اتاق هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

بازار عربها(صفین)کیش

بازار عربها(صفین)کیش

بازار عربها(صفین)کیش قدیمی ترین بازار جزیره کیش می باشد و در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲٬۳۰۰ متر مربع، در یک طبقه بنا شد. این بازار دارای 70 غرفه فعال است که به فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی و ... می پردازند، اجناس این بازار بسیار ارزان تر از اجناس مراکز خرید دیگر کیش می باشد و خرید از این بازار به نفع اشخاص کم درامد تر می باشد. این بازار کوچک از سالیان دور مرکز خرید بومیان منطقه می باشد و اکثر فروشندگان آن عرب زبان هستند. فاصله این بازار از مرکز شهر زیاد است و به دلیل قدمت، معماری عربی، اداره سنتی  و همچنین ارزان بودن اجناس، بسیار مورد استقبال گردشگران  تور کیش 94 قرار می گیرد.این بازار  در نزدیکی بازار پارس خلیج می باشد.

بازار عربها کیش


 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع  ساخته شد .در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران  تور کیش 94 می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاع بالا قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی هستند و بسیار جذاب برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان می باشد. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه از جمله کلیساهای ارمنستان می باشد که خیلی قدیمی می باشد.

  در تور ارمنستان آبان 94 از اقامت این میدان غافل نشوید